Wróć

Social media, które angażują

Klient: Meble Wróbel

Kanały komunikacji

  • Facebook
  • Instagram
  • Google Ads
  • Meta Ads

Wykonane usługi

  • obsługa kampanii reklamowych Meta Ads i Google Ads
  • obsługa marketingowa
  • realizacja materiałów foto-wideo
  • organizacja sesji zdjęciowej

Problem Klienta

Producent łóżek dziecięcych borykał się z trudnościami w dotarciu do grupy docelowej - przyszłych i obecnych mam. Komunikacja marki mogła sprawiać wrażenie nieuporządkowanej i zbyt ogólnej - nie poruszała istotnych kwestii związanych z wyborem mebli dla dzieci. Firmy nie kojarzono z bezpieczeństwem i komfortem, co miało wpływ na sprzedaż produktów.

Nasze rozwiązania

Plan marketingowy

Określiliśmy główne wyzwania komunikacji - skupiliśmy się na zbudowaniu spójności, zaangażowania, pokazania jakości produktów i podejścia firmy do klientów. Komunikację skierowaliśmy bezpośrednio do rodziców, a przede wszystkim matek, które poszukują łóżeczek łączących bezpieczeństwo, komfort i estetykę.

Obsługa social media

Facebook i Instagram są głównymi kanałami, w których marka Meble Wróbel jest obecna. Stworzyliśmy tam przestrzeń na angażującą komunikację - zachęcamy do dyskusji i edukujemy, przez co budujemy społeczność wokół marki. Dynamiczne rolki pokazują nie tylko produkty, ale także życie firmy od środka - ludzi, którzy tam pracują oraz procesy produkcyjne. Tym samym prezentujemy wartości, które stoją za marką, ukazując zaangażowanie w tworzenie bezpiecznych i funkcjonalnych mebli.

Kampanie Meta Ads i Google Ads

Zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe, które miały na celu dotarcie do rodziców, podkreślając korzyści wynikające z zakupu łóżek od Mebli Wróbel. Skupiliśmy się na budowaniu zaufania oraz edukacji poprzez treści, które promowały bezpieczeństwo i wygodę, co z kolei przełożyło się na ilość konwersji.

Identyfikacja wizualna

Rodzice wybierają produkty, którym ufają. Dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej Meble Wróbel stały się marką kojarzoną z bezpieczeństwem i jakością. Spójne grafiki i wyrazista paleta kolorów wzmacniają profesjonalny wizerunek, co skutkuje większym zaufaniem klientów i lepszą konwersją w kampaniach reklamowych.

Efekty

  • zwiększenie aktywności na Facebooku i Instagramie o ponad 100%
  • 892 nowych obserwujących na Facebooku w 3 miesiące 
  • liczba wyświetleń na Instagramie większa o prawie 80%
  • średnio 22 tys. odsłon produktów miesięcznie dzięki Google Ads
  • wzrost widoczności marki wśród wiodących producentów łóżek dziecięcych
  • marka stała się bardziej rozpoznawalna wśród rodziców jako ekspert od bezpiecznych i wygodnych mebli dziecięcych
Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie
 
Napisz do nas