Napisz do nas
Producent łóżek dziecięcych borykał się z trudnościami w dotarciu do grupy docelowej - przyszłych i obecnych mam. Komunikacja marki mogła sprawiać wrażenie nieuporządkowanej i zbyt ogólnej - nie poruszała istotnych kwestii związanych z wyborem mebli dla dzieci. Firmy nie kojarzono z bezpieczeństwem i komfortem, co miało wpływ na sprzedaż produktów.
Określiliśmy główne wyzwania komunikacji - skupiliśmy się na zbudowaniu spójności, zaangażowania, pokazania jakości produktów i podejścia firmy do klientów. Komunikację skierowaliśmy bezpośrednio do rodziców, a przede wszystkim matek, które poszukują łóżeczek łączących bezpieczeństwo, komfort i estetykę.
Facebook i Instagram są głównymi kanałami, w których marka Meble Wróbel jest obecna. Stworzyliśmy tam przestrzeń na angażującą komunikację - zachęcamy do dyskusji i edukujemy, przez co budujemy społeczność wokół marki. Dynamiczne rolki pokazują nie tylko produkty, ale także życie firmy od środka - ludzi, którzy tam pracują oraz procesy produkcyjne. Tym samym prezentujemy wartości, które stoją za marką, ukazując zaangażowanie w tworzenie bezpiecznych i funkcjonalnych mebli.
Zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe, które miały na celu dotarcie do rodziców, podkreślając korzyści wynikające z zakupu łóżek od Mebli Wróbel. Skupiliśmy się na budowaniu zaufania oraz edukacji poprzez treści, które promowały bezpieczeństwo i wygodę, co z kolei przełożyło się na ilość konwersji.
Rodzice wybierają produkty, którym ufają. Dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej Meble Wróbel stały się marką kojarzoną z bezpieczeństwem i jakością. Spójne grafiki i wyrazista paleta kolorów wzmacniają profesjonalny wizerunek, co skutkuje większym zaufaniem klientów i lepszą konwersją w kampaniach reklamowych.