Leady w branży fotowoltaicznej
Problem Klienta: brak leadów z działań marketingowych
Działania:
- zmiany na stronie internetowej
- obsługa kampanii Meta Ads
- obsługa marketingowa
- realizacja materiałów foto-wideo
Dowiedz się więcej
Problem Klienta: brak leadów z działań marketingowych
Działania:
Problem Klienta: jeden kanał sprzedaży, nieefektywna strona internetowa
Działania:
Problem Klienta: trudność w trafieniu do młodszej grupy docelowej wśród klientów i niedopasowane treści do grupy.
Działania:
Problem klienta: brak świadomości o istnieniu nowego dewelopera wśród grupy docelowej, duża konkurencja na rynku lokalnym
Działania:
Problem Klienta: chęć odświeżenia wizerunku marki i dotarcie do młodszych odbiorców
Działania:
Problem Klienta: chęć zbudowania silnej marki oraz zwiększenie ilości hotelowych rezerwacji, chaos szum komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media
Działania:
Problem Klienta: brak zbudowanego wizerunku firmy i pracodawcy oraz mała ilość CV
Działania:
Problem Klienta: chaos komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media, brak dopasowanej komunikacji do grupy docelowej, brak ułożonych procesów obsługi
Działania:
Problem Klienta: brak ułożonego planu działań na prowadzonych kanałach social media i wysoki wskaźnik sprzedaży od pośredników nieruchomości
Działania:
Problem Klienta: duży chaos komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media, brak zbudowanej grupy odbiorców na prowadzonych kanałach social media, system komunikacji z użytkownikami oparty na kilkudziesięciu stronach internetowych
Działania:
Problem Klienta: niedopasowany katalog reklamowy do grupy docelowej
Działania