Napisz do nas
Dobry fundament, to podstawa każdej budowy, dlatego zaczęliśmy od strategii. Zbadaliśmy grunt, określiliśmy cele strategiczne i tak ruszyła marketingowa realizacja.
Bazując na wytycznych opracowanych w strategii stworzyliśmy identyfikację wizualną marki, od logo po szablon na social media.
We współpracy z WydajnyWeb opracowaliśmy treści odpowiadające na pytania i potrzeby grupy docelowej, przygotowując tym samym konstrukcję do dalszych działań reklamowo-wizerunkowych.
Spot w radio, bannery w mieście, teczka, wizytówka, katalog, ulotki - “blisko natury, blisko miasta”. O takiej kampanii musiało być głośno i widocznie, to wszystko oczywiście w oparciu o główne cele strategiczne marki oraz korzyści (zgadza się, określenia czasowe na zlokalizowanych w mieście banerach - to jedna z nich).
Facebook, kampanie reklamowe - postęp prac marketingowych idzie zgodnie z planem! Cel to budowanie wizerunku marki i rozpoznawalności, które trafia do klienta docelowego.
Gdy prace budowlane idą pełną parą, nie może zabraknąć tam ekipy od zadań specjalnych, która zda odpowiedni reportaż. Foto, wideo budujące wizerunek dewelopera wykonane we współpracy z Sebastian Augustyn Photovideo - tak właśnie marka daje się zapamiętać użytkownikom.