Napisz do nas
Współpracę rozpoczęliśmy od wyznaczenia kierunków do osiągnięcia zamierzonego celu. Na nowo opracowaliśmy grupę odbiorców oraz ścieżkę komunikacji. Działania dopasowaliśmy do dostępnych kanałów w Internecie, a że nie tylko online człowiek żyje - również na zewnątrz (prasa, telewizja, radio, banery). Tak właśnie powstał przepis na pojawienie się marki w życiu młodszych klientów.
Wytyczne dotyczące materiałów graficznych stały się bazą do spójnie przygotowywanych projektów. I tak powstały nowe:
Wzorce graficzne konsekwentnie odtworzyliśmy również przy tworzeniu szablonów do grafik, które pojawiają się na prowadzonych kanałach social media.
WydajnyWeb opracował architekturę strony dopasowaną do potrzeb grupy docelowej. My zadbaliśmy o teksty, przy których tworzeniu (nie ukrywamy) zrobiliśmy się bardzo głodni.
Spoty w radio, bannery w mieście, artykuły na stronach internetowych partnerów lokalnych i w papierowej gazecie! Niezależnie od okazji - projekt zawsze na czas i temat.
Facebook, konkursy, kampanie reklamowe - to więcej niż liczba polubień posta, to miejsce do dyskusji z użytkownikami!
Nie od dzisiaj wiadomo, że jemy… oczami! Przedstawienie produktu czy potrawy w sposób atrakcyjny może wzbudzić pożądanie i skutecznie pobudzić apetyt na więcej. Dlatego z pomocą Sebastian Augustyn Photovideo zorganizowaliśmy sesję zdjęciową. A jak myślicie, który moment sesji podobał nam się najbardziej?