Wróć

Budowanie wizerunku marki premium

Klient: Bester Studio

Kanały komunikacji

  • Facebook
  • Instagram
  • Meta Ads
  • strona www

Wykonane usługi

  • obsługa kampanii reklamowych
  • obsługa marketingowa
  • realizacja materiałów foto-wideo
  • opracowanie nowej strony www

Problem Klienta

Sklejki profilowane są powszechne w meblarstwie, ale wykonane z nich dekoracyjne panele 3D uchodzą za ekskluzywny wybór dla wymagających klientów. Bester Studio, producent takich rozwiązań, zmagał się z małym zainteresowaniem luksusowymi dekorami. Problemem nie była jednak cena, a brak jasno określonej grupy docelowej. Przekaz trafiał zarówno do klientów indywidualnych, jak i architektów, co prowadziło do rozproszenia działań marketingowych i niskiej sprzedaży.

Nasze rozwiązania

Plan marketingowy

W ramach stworzonego planu marketingowego opracowaliśmy strategię, która skupiła się przede wszystkim na wzmocnieniu obecności marki w social mediach. Działania miały podkreślać pasję twórców, dbałość o detale i indywidualne podejście do klienta.

Strategia content marketingowa

Aby wzmocnić swój przekaz i wyróżnić się na rynku zawęziliśmy grupę docelową i skupiliśmy się na dotarciu do architektów, projektantów wnętrz i klientów premium, którzy szukają unikalnych rozwiązań designerskich. Kluczowymi wartościami były: jakość, estetyka, innowacyjność i zrównoważony rozwój.

Obsługa social media

Wykorzystanie naturalnego drewna, innowacyjne formy 3D, możliwość personalizacji paneli, rzemieślniczy charakter - to główna oś tematyczna na Facebooku i Instagramie. Prezentujemy nie tylko produkty, ale również proces ich powstawania, ludzi stojących za marką oraz inspiracje dla architektów. Rolki wideo, które opracowaliśmy, ukazują zarówno estetykę paneli, jak i ich praktyczne zastosowanie w różnych aranżacjach.Opowiadamy o pracy nad produktem, testach, udoskonaleniach i dbałości o każdy detal, aby coraz skuteczniej budować renomę marki.

 

Kampanie Meta Ads

Reklamy miały na celu przede wszystkim zwiększenie zasięgów i widoczności profilu. Dopasowanie treści i bardzo precyzyjne targetowanie pozwoliło skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć liczbę zapytań o ofertę. Kampanie leadowe kosztowały średnio 4-6 zł za pozyskanie kontaktu. 

 

Strona internetowa

Zaprojektowaliśmy nową stronę internetową, która stanowi narzędzie wspierające współpracę z architektami. Strefa Architekta to sekcja wzbogacona o wartościową treść, podkreślającą korzyści ze współpracy z marką, takie jak dostęp do próbek, dedykowane wsparcie i możliwość współtworzenia nowych wzorów.

Efekty

  • precyzyjnie określona grupa docelowa = skuteczniejsze dotarcie do architektów i biur projektowych
  • wzrost zapytań o ofertę
  • koszt pozyskania kontaktu do architekta na poziomie średnio 4-6 zł
  • spójna i profesjonalna identyfikacja wizualna podkreślająca ekskluzywny charakter marki
  • nowa, bardziej angażująca i intuicyjna strona internetowa 
  • 141 na Facebooku i 257 na Instagramie - tylu nowych obserwujących przybyło w ciągu miesiąca
  • zwiększenie interakcji na Facebooku o ponad 100%
  • wzrost zasięgu na Instagramie - w 2 miesiące ze 163 osób do prawie 23 tys.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hgL18VYzwrQ?si=JQyjP23Cv7wkzcz8" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie
 
Napisz do nas