Napisz do nas
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o przesłanki, którymi kierują się klienci w Rzeszowie przy podejmowaniu decyzji o zakupie określonych nieruchomości. Dzięki współpracy z OneData poznaliśmy pełny proces decyzyjny, czyli informacje, które są szczególnie istotne przy wyborze mieszkania.
I tak rozpoczęliśmy budowanie rozpoznawalności wizerunku dewelopera na Facebooku i Instagramie! Osiedle Tarnopolska, następnie Kwiatkowskiego i obecnie Miła. Prace idą zgodnie z planem od ponad 3 lat!
Stałe analizowanie wątków poruszanych w Internecie dot. rynku nieruchomości sprawia, że jesteśmy na bieżąco. Wybierając określone cele reklamowe rozpoczynamy rozmowę z przyszłymi właścicielami mieszkań, argumentujemy i zachęcamy do kontaktu!
Kamera, akcja - powiedział Sebastian Augustyn Photovideo! Przyszedł czas na prezentacje mieszkań online. Z udziałem działu sprzedaży zaprezentowaliśmy wnętrza mieszkań w gotowym budynku Osiedla. W ten sposób daliśmy możliwość obejrzenia zalet i atutów wnętrz bez konieczności wychodzenia z domu!