Napisz do nas
Budowanie wizerunku pracodawcy zaczęliśmy od strategii marketingowej dla działań employer brandingowych. Sprecyzowaliśmy jasno działania, których celem było pokazanie potencjalnym pracownikom, że Bama Logistics to idealne miejsce do pracy.
Tak jak kierowca zwraca uwagę na wygląd ciężarówki, tak samo my przywiązujemy dużą uwagę na komunikację wizualną. Na potrzeby działań w social mediach stworzyliśmy szablon do grafik, które możecie oglądać w kółko 🙂
Wiemy do kogo pisać i jak - opracowaliśmy treści na zakładkę dla potencjalnych kierowców i zadbaliśmy o to, aby dostosować ją do celów marketingowych
Od polubienia do zatrudnienia - czas na realizowanie strategii i budowanie wizerunku pracodawcy na Facebooku. Efekt? Skrzynka pocztowa pełna CV 🙂
O takim pracodawcy musi dowiedzieć się każdy, kto lubi jeździć za kółkiem, a najlepszą drogą jest… kampania reklamowa!
Jesteśmy szybcy i wściekli, a na potrzeby działań zorganizowaliśmy sesję zdjęciową…. ciężarówek! Jeśli zobaczycie kiedyś grupkę osób na autostradzie to prawdopodobnie będziemy to MY 🙂