Napisz do nas
Branża medyczna niesie ze sobą wiele wyzwań, ponieważ wiąże się z dużą dynamiką zmian oraz obostrzeniami w zakresie reklamy. Problemem szpitala była niespójna komunikacja marketingowa oraz brak wskazania w niej niewątpliwych atutów placówki, takich jak pracujący w niej eksperci czy realizacja usług w ramach kontraktu z NFZ. W świadomości pacjentów szpital był postrzegany jako realizujący jedynie zlecenia prywatne oraz kojarzył się głównie z opieką okołoporodową.
Napisaliśmy plan marketingowy, w którym określiliśmy główne wyzwania szpitala oraz plan komunikacji w mediach społecznościowych. Skupiliśmy się wokół 3 głównych działań: komunikacja, edukacja oraz relacje z pacjentami. Na podstawie analizy opracowaliśmy wytyczne do działań marketingowych.
Facebook i Instagram to przestrzeń bezpośredniego wsparcia pacjentów. Dedykowany profil rodze_w_rzeszowie dla przyszłych mam oferuje kompleksową wiedzę o ciąży, możliwość zadawania pytań ekspertom oraz dostęp do profesjonalnych informacji. Na głównych kanałach prezentujemy sylwetki specjalistów, możliwości szpitala oraz innowacyjne rozwiązania medyczne. Interaktywne sesje Q&A z lekarzami pomagają pacjentom eliminować obawy, poznawać szczegóły procedur i budować relację z personelem. Komunikacja oparta na wiedzy i trosce o pacjenta.
Nasze kampanie to precyzyjne narzędzie marketingowe, służące do maksymalizacji efektywność komunikacji. Dzielimy je na dwa kluczowe typy: kampanie budujące świadomość i kampanie edukacyjne, które celują w ściśle wyselekcjonowane grupy pacjentów.
Realizujemy materiały wideo, które dokładnie odpowiadają na specyficzne potrzeby szpitala. Prezentujemy sylwetki lekarzy, pokazujemy zaawansowane procedury medyczne, tworzymy materiały edukacyjne dla pacjentów. Każdy materiał projektujemy z myślą o budowaniu zaufania, redukcji obaw pacjentów i ich maksymalnym zaangażowaniu w proces leczenia.