Napisz do nas
Fotowoltaika to branża pełna wyzwań. Z jednej strony negatywne opinie i obawy klientów, z drugiej zażarta walka o każdego leada. White Label choć jest specjalistą w swojej dziedzinie, zaczął tracić impet. Ich dotychczasowe działania marketingowe nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Wkroczyliśmy do akcji, żeby pomóc im pozyskiwać klientów.
Zleciliśmy małe porządki na stronie www. Usunęliśmy zbędne elementy, skróciliśmy treści i zadbaliśmy o prostszą nawigację. Teraz klienci z łatwością znajdą to, czego szukają.
Sprawdziliśmy, co najbardziej interesuje klientów i o tym zaczęliśmy pisać. Aktywnie reagujemy na wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Dzięki temu marka jest postrzegana jako firma otwarta na dialog i zawsze gotowa do pomocy.
Facebook i Instagram stały się głównymi kanałami komunikacji marki. Pokazaliśmy proces instalacji paneli "od kuchni", opublikowaliśmy wywiady z zadowolonymi klientami i stworzyliśmy dużo angażujących treści.
Testowaliśmy różne grupy odbiorców i kreacje reklamowe. Zoptymalizowaliśmy kampanie, zaczynając od 102 zł za leada, obecnie jest to 20-40 zł za pozyskanie kontaktu.