Napisz do nas
Marka budująca domy prefabrykowane zmagała się z ograniczonym zasięgiem. Klienci przychodzili z jednej kanału kontaktu, co hamowało rozwój firmy. Strona internetowa nie była przyjazna dla użytkowników, co utrudniało im znalezienie potrzebnych informacji i wydłużało proces decyzyjny, a media społecznościowe były prowadzone nieregularnie.
Stworzyliśmy angażujące treści na Facebooku i Instagramie, które nie tylko przyciągnęły uwagę potencjalnych klientów, ale także zachęciły ich do interakcji. Dzięki temu firma zyskała większy zasięg i dotarła do nowych grup docelowych.
Wykorzystaliśmy potencjał Google Ads i Meta Ads, aby docierać poprzez reklamy do potencjalnych klientów. Budżet marketingowy łącznie - 4000 zł. Skutkiem był nie tylko wzrost ruchu na stronie, ale także zapytania ofertowe w mediach społecznościowych.
Zaprojektowaliśmy prostą i intuicyjną stronę internetową, która ułatwia klientom znalezienie interesujących ich projektów domów. Dodatkowo, zintegrowaliśmy ją z narzędziami analitycznymi, takimi jak Google Analytics i Meta Pixel, aby śledzić skuteczność działań marketingowych.
Krótkie filmy prezentujące zrealizowane projekty i proces budowy wzmocniły wiarygodność firmy. Zwiększyły też zaangażowanie użytkowników w mediach społecznościowych.