Wsłuchaj się

w nasze doświadczenie

Wiedza i wskazówki na temat prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych, 
które wpadną Ci w ucho :)
12:54

Czym jest plan marketingowy i dlaczego go potrzebujesz?

Idziesz do sklepu z listą zakupów, czy robisz to na "spontanie"? Z listą oszczędzasz czas, pieniądze i nie musisz się stresować, że o czymś zapomnisz. Podobnie jest z planem marketingowym - po prostu wiesz, co robić.
Posłuchaj
12:54

Jak zaplanować budżet marketingowy na cały rok?

Budżet marketingowy często wywołuje u przedsiębiorców gęsią skórkę... Dlaczego? Bo nic tak nie boli jak pieniądze, które idą "na marketing". Tymczasem, dobrze zaplanowany budżet pozwala uniknąć nieprzewidzianych wydatków. Jak to zrobić? Od czego zacząć? O tym w najnowszym odcinku naszego podcastu. Tutaj link do naszego kursu: https://themad.pl/szkolenia/
Posłuchaj
12:54

Dlaczego agencje marketingowe mają tak złą reputację?

Dużo złego słyszy się o agencjach marketingowych - czym branża reklamowa zasłużyła sobie na taką sławę? W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o tym, dlaczego agencje tracą zaufanie przedsiębiorców i co jest przyczyną nieporozumień. Bo jak się okazuje, żadna ze stron nie pozostaje bez winy...
Posłuchaj
12:54

Jak brak wskaźników marketingowych rujnuje Twoją firmę?

W dzisiejszym podcaście przekroczymy wszelkie granice nieefektywności. Wszystko po to, żebyś mógł odkryć korzyści wskaźników marketingowych. Po co ich używać? Dzięki nim będziesz mógł zredukować koszty i zwiększyć efektywność swoich działań.
Posłuchaj
12:54

Reklama w branży usługowej

Czy zastanawiałeś się, dlaczego mimo dopracowanej oferty klienci nie decydują się na współpracę? W tym odcinku dowiesz się, jak za pomocą właściwych słów, zbudowanego zaufania i autorytetu, a także przewagi konkurencyjnej przekonać klienta do wyboru Twojej usługi, a nie tylko produktu.
Posłuchaj
12:54

Ile powinieneś przeznaczyć na swój budżet marketingowy?

Pytanie o optymalny poziom inwestycji w marketing to trudny orzech do zgryzienia. Dlatego przygotowaliśmy odcinek, w którym dowiesz się, jak unikać przepalania budżetu, precyzyjnie planować działania marketingowe i osiągać efektywność swoich inwestycji. Co musisz zrobić? Usiądź wygodnie, skup się i słuchaj, bo przed Tobą konkretna dawka wiedzy.
Posłuchaj
12:54

Jaka strategia marketingowa będzie najlepsza dla Twojego biznesu?

Co wziąć pod uwagę przy wyborze właściwej strategii dla własnej firmy? Nie będziemy ściemniać - czynników jest wiele. Dlatego najpierw warto odpowiedzieć na pytanie: Jaka jest Twoja wizja firmy i jaka jest wizja Twojego klienta? A z większą ilością wskazówek dzielimy się właśnie w tym odcinku.
Posłuchaj
12:54

Jak i po co opracowywać wartości w firmie?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre firmy osiągają sukces, podczas gdy inne nie mogą znaleźć swojego miejsca na rynku? Odpowiedź tkwi w ich fundamentach, czyli wartościach. Z dzisiejszego odcinka dowiesz się, dlaczego opracowywanie wartości ma sens.
Posłuchaj
13:35

Mapowanie ścieżki zakupu, czyli customer journey. Dlaczego to jest takie ważne i jak to zrobić?

Tak jak nie wyruszasz w daleką podróż bez mapy (GPS w telefonie też się liczy!), tak samo nie wyruszaj w podróż podbicia serc klientów bez mapy ścieżki zakupowej. Możesz zrobić ją sam - pobierz bezpłatnie szablon i uzupełniaj, aby podnosić sprzedaż Twojej marki.
Posłuchaj
14:29

O budowaniu lojalności klienta - dlaczego niektórzy są Twoimi ambasadorami a inni milczą?

Po co Ci lojalny klient? W jakim stopniu zawdzięczasz mu stabilność działań biznesowych w swojej firmie? Z dzisiejszego odcinka dowiesz się jak budować trwałe relacje z klientami i uodpornić ich na działania konkurencji.
Posłuchaj
12:49

Oczko w głowie, czyli co warto wiedzieć o twoim kliencie

Temat persony, klienta idealnego to ulubiony konik marketingu. Nic dziwnego - dobrze ułożona persona to istny game changer sprzedaży. Tylko czy musisz znać kolor oczu persony? Wysłuchaj i stwórz sylwetkę idealnego klienta, który kupi Twój produkt.
Posłuchaj
19:10

Jak nieświadomie budujesz bariery decyzyjne Twojego klienta?

Chcemy sprzedawać, a jednocześnie odstraszamy klientów od zakupu. Jak to? Zwykle robimy to nieświadomie, dlatego warto się zatrzymać i zastanowić jakie działania, które podejmujemy w firmie, utrudniają nam zwiększenie sprzedaży. Bez wymówek - obejrzyj i bądź ze sobą szczery.
Posłuchaj
16:51

Jaki kanał w social mediach jest najlepszy?

Wszędzie mówią Ci: “publikuj treści na social media!” No dobrze, ale gdzie? Facebook czy Instagram? A może Tik-Tok? Podpowiem Ci, gdzie warto się pojawiać, by Twoja firma rosła.
Posłuchaj
11:10

Jak customer experience może zapewnić Twojej firmie przewagę nad konkurencją?

Chyba jeszcze nigdy budowanie pozytywnych wrażeń klientów nie było tak ważne jak teraz. Kryzys gospodarczy, wojna za naszą wschodnią granica, covid i szalejąca inflacja zmuszają nas do przemyślenia każdego wydatku. Z dzisiejszego odcinka dowiesz się jak budowanie doświadczeń klientów pozwoli Ci się wyróżnić na tle konkurencji.
Posłuchaj
15:08

Marka na rynku b2b. Jak budować przewagę konkurencyjną i nie grać tylko ceną?

Czy w B2B o zakupie decyduje tylko cena? Wprawdzie decyzje w B2B są podejmowane w sposób racjonalny, ale nie są całkowicie okrojone z emocji. Dlatego właśnie emocjonalne aspekty w B2B pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał Twojej marki.
Posłuchaj
16:45

Jak przedstawić cenę produktu?

Nie wiesz, w jaki sposób ustalić ceny dla swojego produktu? Stresujesz się, że przez podwyżkę ceny Twoi klienci zrezygnują? Pamiętaj, że cena to suma kosztów, które klient ponosi za to, co od Ciebie otrzymuje. W tym odcinku dowiesz się, jak komunikować wartość Twoich produktów.
Posłuchaj
13:20

To też o Tobie, czyli jak wygląda proces decyzyjny

Każdy z nas podejmuje setki decyzji każdego dnia. A w jaki sposób decyzje zakupowe podejmuje Twój potencjalny klient? Poznaj etapy procesu, który doprowadza do Ciebie klientów. Plot twist: wszystkie z nich są równie ważne dla prowadzenia Twojego biznesu.
Posłuchaj
13:27

Marketing - co każdy powinien o nim wiedzieć i dlaczego może nie działać w Twojej firmie?

O marketingu powiedziano już wszystko... Czy na pewno? Porozmawiajmy o tym, czy robienie marketingu ma zawsze sens i co powinien zmienić w Twojej firmie.
Posłuchaj
10:40

Wodymudaj, czyli dlaczego perspektywa Twojego klienta powinna być dla Ciebie najważniejsza?

Każdy z nas jest egoistą i lubi myśleć o sobie. Twoi klienci też! Nasze otoczenie jeszcze nigdy nie zmieniało się tak szybko, dlatego ważne by przy rozwijaniu biznesu myśleć o tym , co możemy zaproponować konsumentom. Przestaw się na perspektywę klienta i zobacz ile to zmieni.
Posłuchaj

Zerknij na
naszego bloga

Zobacz bloga