Natalia

Strateg marketingowy

Stawia na przemyślane posunięcia, ale też nie boi się podejmować ryzyka. Tworzy precyzyjne strategie, które prowadzą do konkretnych celów biznesowych.

Artykuły

W jakie działania marketingowe inwestować, by liczyć zyski?

W jakie rozwiązania marketingowe zainwestować, żeby na tym zarobić i nie przepalić budżetu? Czy dobrym wizerunkiem można zarobić? Czy to pytanie pojawia się w Twojej głowie? Odkładasz swoją decyzję na czas bliżej nieokreślony? Jeśli to brzmi znajomo, mamy dla Ciebie kilka rad. Czy warto osobiście prowadzić marketing w firmie? Sąsiad polecał nakręcić promo video - […]
Przeczytaj

Case Study

Rebranding firmy sportowej

Problem Klienta: chęć odświeżenia wizerunku marki i dotarcie do młodszych odbiorców

Działania:

  • rebranding logo
  • obsługa marketingowa
  • obsługa kampanii reklamowych
  • realizacja wideo rolek
Dowiedz się więcej