Natalia

Specjalista ds. marketingu

Świetnie radzi sobie z nowymi wyzwaniami i technologiami, tworząc skuteczne kampanie marketingowe i analizując ich wyniki. Pełna energii i uśmiechu, dba o relacje i nie odpuszcza. Po pracy relaksuje się przy ulubionych serialach, rozwiązuje zagadki i znajduje kolejne ciekawostki.

Artykuły

Case Study

840 kontaktów w 90 dni

Problem Klienta: zbyt drogie leady, mała widoczność na rynku lokalnym

Działania:

  • plan marketingowy
  • obsługa marketingowa (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube)
  • realizacja materiałów foto-wideo
  • obsługa kampanii Meta Ads
Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji dla szpitala

Problem Klienta: brak ułożonej komunikacji marketingowej

Działania:

  • plan marketingowy
  • realizacja materiałów foto-wideo
  • key visual
  • organizacja eventów edukacyjnych dla pacjentów
  • obsługa marketingowa i kampanii Meta Ads
Dowiedz się więcej