Daria

CEO

Sprawca wszystkiego - ulepsza, usprawnia, optymalizuje. Dajcie jej w ręce swoją firmę, a poukłada ją jak w szwajcarskim zegarku. Działanie strategiczne ma wkomponowane w osobowość. No powiedzcie proszę, znacie kogoś kto studiuje psychologię, żeby lepiej poznać problemy klientów?

Artykuły

Nie daj się przescrollować - czyli pisz tak, by chcieli czytać

Konkurencja o uwagę odbiorcy jest ogromna, a liczba tekstów w Internecie… jeszcze większa. Dlatego jeśli chcesz przyciągnąć zainteresowanie czytelników i sprawić, aby chcieli pozostać z Tobą i Twoją marką na dłużej - czytaj dalej. “Zaczep” już na starcie W oceanie informacji, które są dostępne na wyciągnięcie ręki, musisz wyróżnić swój tekst od reszty. Zaskakujące pytanie, […]
Przeczytaj

Houston mamy problem! Mój marketing nie działa!

Nie wiesz jak podnieść poziom sprzedaży w Twojej firmie? Odbiorcy rzadko zaglądają na Twoją stronę, a jeszcze rzadziej coś kupują? Sprawcami zamieszania mogą być niewłaściwy marketing i brak długoterminowego planu. Chcesz by Twój marketing zadziałał? Musisz być świadomy tego, do kogo kierujesz przekaz, co chcesz nim przekazać i co jest Twoim ostatecznym celem (jako marki), […]
Przeczytaj

Obiecuj mniej niż możesz dać - czyli o obietnicy marki

“Nie mogę ci wiele dać, bo sam niewiele mam…” - z pewnością nie tak, jak śpiewał zespół Perfect, powinna brzmieć obietnica marki. Jednak dlaczego im krótsza, tym lepsza, bo konkretniejsza? W jaki sposób rozpoczyna komunikację z odbiorcami Twojej marki? I dlaczego nie powinna sugerować więcej, niż sam użytkownik może otrzymać?  “Obiecuję Ci...” No właśnie, czym […]
Przeczytaj

Jak Cię widzą, tak Cię piszą - czyli o badaniu Twoich Klientów

Często przedsiębiorcy prowadzący swój biznes uważają, że wiedzą wszystko na temat swojego rynku i swojej grupy docelowej, aż tu nagle… spadek sprzedaży,  negatywne opinie albo nowa konkurencja, która wnosi świeżość w branży.  Musisz reagować na zmiany i mieć oczy dookoła głowy - a Twoim trzecim okiem mogą być badania marketingowe. Bo pamiętaj, jak Cię widzą, […]
Przeczytaj

Za co jest w stanie zapłacić Twój Klient - czyli o wartościach marki

Jesteśmy na widowni znanego programu “Milionerzy”. Pojawia się pytanie, “Klient decydując się na konkretny produkt lub usługę płaci za: a) tylko produkt lub usługę b) skojarzenia związane z marką c) emocje związane z marką” - na co uczestnik siedząc wygodnie na fotelu odpowiada: “Według mnie wszystkie odpowiedzi są poprawne”. Wszyscy są w szoku, ale jeżeli […]
Przeczytaj

Case Study

Marketing z kunsztem smaku

Problem Klienta: trudność w trafieniu do młodszej grupy docelowej wśród klientów i niedopasowane treści do grupy.

Działania:

  • stworzenie planu działań marketingowych
  • obsługa profilu na Facebooku
  • obsługa kampanii reklamowych
Dowiedz się więcej

Marketing blisko natury

Problem klienta:  brak świadomości o istnieniu nowego dewelopera wśród grupy docelowej, duża konkurencja na rynku lokalnym

Działania: 

  • przygotowanie strategii komunikacji
  • stworzenie identyfikacji wizualnej
  • stworzenie stron internetowych

Dowiedz się więcej

Marketing po królewsku

Problem Klienta: chęć zbudowania silnej marki oraz zwiększenie ilości hotelowych rezerwacji, chaos szum komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media

Działania:

  • stworzenie planu działań marketingowych
  • obsługa kampanii reklamowych
  • obsługa marketingowa
  • realizacja materiałów foto-wideo
Dowiedz się więcej

Obierz drogę na… employer branding

Problem Klienta: brak zbudowanego wizerunku firmy i pracodawcy oraz mała ilość CV

Działania:

  • stworzenie strategii marketingowej
  • obsługa marketingowa
  • obsługa kampanii reklamowych
Dowiedz się więcej

Twoje piękno w dobrych rękach

Problem Klienta: chaos komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media, brak dopasowanej  komunikacji do grupy docelowej, brak ułożonych procesów obsługi

Działania:

  • stworzenie strategii marketingowej
  • prowadzenie kampanii reklamowych
Dowiedz się więcej

Grunt to marketing

Problem Klienta: brak ułożonego planu działań na prowadzonych kanałach social media i wysoki wskaźnik sprzedaży od pośredników nieruchomości

Działania:

  • prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie
  • prowadzenie kampanii reklamowych
  • działania offline
Dowiedz się więcej

Marketing na medal

Problem Klienta: duży chaos komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media, brak zbudowanej grupy odbiorców na prowadzonych kanałach social media, system komunikacji z użytkownikami oparty na kilkudziesięciu stronach internetowych

Działania:

  • stworzenie strategii marketingowej
  • orowadzenie profili na Facebooku, Instagramie, Pintereście, Stravie, LinkedinInie
  • prowadzenie kampanii reklamowych
Dowiedz się więcej

Dobre pierwsze wrażenie

Problem Klienta: niedopasowany katalog reklamowy do grupy docelowej

Działania

  • stworzenie katalogu reklamowego
Dowiedz się więcej