Tworzy spójne narracje dla marek, które wyróżniają na tle konkurencji. Swoje szalone pomysły zmienia w angażujące w treści i rolki. Czasem mamy wrażenie, że telefon jest przedłużeniem jej ręki.
Z mediami społecznościowymi jest jak z pójściem na siłownię… Na początku czujemy ekscytację. Mamy ogromny zapał i milion pomysłów na minutę. Jesteśmy gotowi, żeby w końcu działać - zmotywowani i podekscytowani. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych - czujemy ten wiatr we włosach. Mamy taką moc, że zamiast 45 minut na orbitreku, chcemy ćwiczyć 3h […]
Powiedzmy, że prowadzisz sklep z elektroniką. Konkurencja jest ogromna - rynek jest wręcz przesycony asortymentem, który oferujesz. Klienci mają farta - mogą przebierać w produktach, porównywać ceny i wybierać najlepszą opcję dla siebie. Tutaj to oni są górą i to oni decydują do którego sklepu “wejdą”. Jak więc przekonasz potencjalnego Klienta, żeby wybrał właśnie Twoją […]
Wyobraź sobie, że jesteś kapitanem statku i codziennie zmagasz się z jakimiś wyzwaniami. Fale, burze, awarie - dokładnie tak samo jak w czasie prowadzenia firmy. Wiadomo, wielu sytuacji nie da się przewidzieć, ale jeśli masz dobry statek, wiesz jak go prowadzić, jest zatankowany i nawigacja działa to jesteś na wygranej pozycji - bo jesteś przygotowany. […]
Kiedy pytamy naszych klientów co chcieliby zmienić, to często - oprócz marketingu mówią o czasie. Chcieliby, żeby ich doba po prostu była dłuższa. Sam wiesz, ile obowiązków generuje własna firma. Spotkania, telefony, zatwierdzanie dokumentów... Gdyby tego było mało to jeszcze jest ten nieszczęsny marketing - czyli zmora wszystkich przedsiębiorców. Trzeba wydawać pieniądze, a na efekty […]