Wyobraź sobie, że jesteś kapitanem statku i codziennie zmagasz się z jakimiś wyzwaniami. Fale, burze, awarie - dokładnie tak samo jak w czasie prowadzenia firmy. Wiadomo, wielu sytuacji nie da się przewidzieć, ale jeśli masz dobry statek, wiesz jak go prowadzić, jest zatankowany i nawigacja działa to jesteś na wygranej pozycji - bo jesteś przygotowany.
Zastanów się jak dużo czasu poświęciłeś na ustawienie żagli i wyszkolenie załogi, a ile na planowanie działań marketingowych? Nie chcę podważać Twoich umiejętności czy kompetencji, ale pamiętaj, że nawet najlepsi kapitanowie korzystają z mapy i nawigacji. Dzięki tym nim mogą skrócić trasę czy ominąć sztorm. Rozejrzyj się - najlepsi sportowcy też mają trenerów. Bez obaw, nie mam zamiaru przynudzać o skomplikowanych strategiach i wskaźnikach. Chcę Ci tylko pokazać, co tracisz.
Twoja firma to statek, który całkiem nieźle radzi sobie na wodzie, pokonujesz przeszkody i fale konkurencji… A co jeśli powiem Ci, że możesz bardziej precyzyjniej ustawić żagle i płynąć jeszcze szybciej? Oczywiście możesz działać bez strategii - przecież robisz to już tyle lat. Teraz zatrzymajmy się na chwilę i sprawdźmy, co mogłoby się wydarzyć, gdybyś jednak miał strategię…
Oszczędzasz pieniądze
Wiesz kto jest Twoją grupą docelową i jak do niej dotrzeć. Komunikaty trafiają tylko do osób, które są potencjalnie zainteresowane Twoim produktem lub usługą - nie tracisz pieniędzy, na docieranie do wszystkich. Optymalizujesz budżet i eliminujesz nieefektywne kampanie. Skupiasz się na działaniach, które generują największe zyski.
Wyróżniasz się na tle konkurencji
Strategia pomaga Ci zbudować spójny wizerunek marki. Wszystko do siebie pasuje, identyfikacja wizualna oddaje wartości, którymi kieruje się Twoja firma. Budujesz zaufanie i lojalność wśród klientów. Stawiasz na trwałe relacje i wyróżniasz się na tle konkurencji.
Więcej zarabiasz
W strategii uwzględniamy wszystkie etapy ścieżki zakupowej klienta. W ten sposób możesz lepiej dopasować komunikację i zwiększyć konwersję. Więcej zakupów, więcej produktów w koszyku, więcej sprzedaży - kto by tak nie chciał?
Szybko reagujesz
Elastyczność strategii pozwala szybko reagować na zmieniające się warunki rynkowe, trendy i potrzeby klientów.
Już płyniemy do brzegu
Do naszej agencji przychodzą różni klienci - czasem są to właściciele małych firm, które dopiero zaczynają. Innym razem przedsiębiorstwa z milionowymi obrotami. Jaki jest ich punkt wspólny? Świadomość, że czas, który poświęcają na samodzielne działania marketingowe mogli przeznaczyć na rozwijanie swojego biznesu.
Do następnego!