Powrót do artykułów

Dlaczego warto wdrożyć Menedżera Firmy?

23 maja 2023

Jeśli jesteś na Facebooku jako firma - założyłeś swój firmowy fanpage i chcesz używać tej strony w biznesowych celach, warto mieć Menedżera Firmy. O tym jak go założyć, dowiesz się z działu pomocy serwisu. Dziś porozmawiamy, w jakim celu potrzebujesz tego narzędzia.

Jeden, by wszystkimi rządzić 

Meta to bardzo pojemna platforma - masz tu konto na Instagramie, konto reklamowe, konto na Facebooku, menedżer sprzedaży i oczywiście Piksel Mety. Dużo? Pewnie, że dużo! I jak łatwo się w tym wszystkim pogubić, wie każdy kto zaczynał swoją przygodę z tym serwisem. Menedżer Firmy to miejsce, w którym ulokujesz wszystkie te zasoby - wystarczy je połączyć. Jest to wyjątkowo przydatne zwłaszcza, gdy Twoja marka ma kilka podmarek - i każda z nich osobne konto na Facebooku. Łącząc te wszystkie miejsca w menedżerze ułatwiasz sobie zarządzanie nimi i oddzielasz jednocześnie konto firmowe od prywatnego.

Dziel obowiązki

Za pomocą Menedżera Firmy łatwo i szybko nadasz pracownikom czy agencjom zewnętrznym odpowiednie role, dzięki którym będą mieli dostęp do kont firmy. Sam zdecydujesz czy nadasz pełny dostęp - administratora, czy częściowy - tylko do konta reklamowego lub Instagrama. Wystarczy wejść w ustawienia konta w Menedżerze Firmy i tam tylko przesunąć suwak w lewo pod zasobem, do którego chcesz przydzielić dostęp. Łatwo też usunąć dostęp jeśli zdecydujesz się zakończyć współpracę z agencją czy przydzielić pracownika do innych zadań. Pamiętaj, żeby regularnie usuwać osoby, które już z Tobą nie współpracują - nie chcesz chyba, żeby mieli dostęp do tego, co zamierzasz publikować, budżetów reklamowych i Twoich statystyk?

Safety first

Menedżer Firmy zapewnia większe bezpieczeństwo Twoich kont. Od razu widzisz, kto z osób mających dostęp do zasobów korzysta z dwuskładnikowego uwierzytelniania - dzięki, którym ataki hakerskie mają niższe szanse powodzenia. A jeśli nie korzysta - możesz go poprosić o zmiany. Mając ustawiony taki sposób logowania gwarantujesz sobie pełny dostęp do funkcjonalności menedżera. Pamiętaj tylko o jednym - zawsze ustaw przynajmniej dwóch administratorów konta. Docenisz tę radę zwłaszcza wtedy, gdy ktoś spróbuje się włamać na jedno z kont. Zostawiając tylko jednego administratora ryzykujesz, że w przypadku próby hakowania konta utracisz cały dostęp do kont Twojej firmy. Wprawdzie możesz później skontaktować z supportem Facebooka, ale szanse na odzyskanie dostępu są niskie.

Jeśli masz problem z założeniem konta w Menedżerze firm, możemy Ci pomóc: skontaktuj się z nami.

Artykuły z tej samej kategorii

W jakie działania marketingowe inwestować, by liczyć zyski?

W jakie rozwiązania marketingowe zainwestować, żeby na tym zarobić i nie przepalić budżetu? Czy dobrym wizerunkiem można zarobić? Czy to pytanie pojawia się w Twojej głowie? Odkładasz swoją decyzję na czas bliżej nieokreślony? Jeśli to brzmi znajomo, mamy dla Ciebie kilka rad. Czy warto osobiście prowadzić marketing w firmie? Sąsiad polecał nakręcić promo video - […]
Przeczytaj

Brak czasu zabija Twoje media społecznościowe

Z mediami społecznościowymi jest jak z pójściem na siłownię… Na początku czujemy ekscytację. Mamy ogromny zapał i milion pomysłów na minutę. Jesteśmy gotowi, żeby w końcu działać - zmotywowani i podekscytowani. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych - czujemy ten wiatr we włosach. Mamy taką moc, że zamiast 45 minut na orbitreku, chcemy ćwiczyć 3h […]
Przeczytaj

Dlaczego klient ma kupić u Ciebie, a nie u konkurencji?

Powiedzmy, że prowadzisz sklep z elektroniką. Konkurencja jest ogromna - rynek jest wręcz przesycony asortymentem, który oferujesz. Klienci mają farta - mogą przebierać w produktach, porównywać ceny i wybierać najlepszą opcję dla siebie. Tutaj to oni są górą i to oni decydują do którego sklepu “wejdą”. Jak więc przekonasz potencjalnego Klienta, żeby wybrał właśnie Twoją […]
Przeczytaj