Powrót do szkoleń

Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?

Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?

399,00 

W naszym kursie rozwiązujemy problem wielu przedsiębiorców, którzy inwestują w marketing, ale nie widzą rezultatów. Naucz się precyzyjnie oceniać skuteczność działań promocyjnych i unikaj strat budżetowych, działając zgodnie z planem.

W pakiecie otrzymujesz:

  • biznesowe doświadczenie założycielki agencji Darii,
  • dostęp do kursu przez rok,
  • 45 minut praktycznej wiedzy o mierzeniu efektów marketingu,
  • materiały edukacyjne - plik z bonusami,
  • rabat na konsultację strategiczną.
Bezpieczne płatności
Kategoria: Tagi: ,

Opis

Kurs składa się z czterech modułów, które pomogą Ci precyzyjnie mierzyć efektywność działań marketingowych i osiągnąć lepsze wyniki. Skoncentruj się na działaniach, które przynoszą realne korzyści zamiast tracić czas na na błędy.

Czego się nauczysz?

  • mierzyć efektywność działań marketingowych,
  • formułować spójne cele marketingowe i sprzedażowe,
  • wykorzystywać praktyczne narzędzia służące do pomiaru skuteczności,
  • podejmować lepsze i bardziej świadome decyzje marketingowe,
  • kontrolować budżet i zwiększać zwrot z inwestycji. 

Czas trwania kursu - 45 minut.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *