Kasia

Specjalista ds. marketingu, Project Manager

Excel pozazdrościłby jej sposobów porządkowania informacji. Układa pracę pod konkretny cel - wzrost Twojej marki. Strategie, kampanie, audyty? Oczywiście, a na kiedy trzeba?

Artykuły

Dlaczego spada Ci sprzedaż w 2023 roku? 9 kluczowych powodów

Powodów spadku sprzedaży w Twojej firmie może być wiele. Wykluczając spadki sezonowe (wynikające ze specyfiku produktu) mogą to być zaniedbania lub niedopatrzenia budowane latami. Nie wpływały znacząco na Twoją firmę, dopóki nie przyszedł kryzys i nie zweryfikował sytuacji. Dobra wiadomość jest taka, że te błędy można naprawić, choć czasem może to potrwać. Zanim jednak zaczniesz […]
Przeczytaj

Dlaczego warto wdrożyć Menedżera Firmy?

Jeśli jesteś na Facebooku jako firma - założyłeś swój firmowy fanpage i chcesz używać tej strony w biznesowych celach, warto mieć Menedżera Firmy. O tym jak go założyć, dowiesz się z działu pomocy serwisu. Dziś porozmawiamy, w jakim celu potrzebujesz tego narzędzia. Jeden, by wszystkimi rządzić  Meta to bardzo pojemna platforma - masz tu konto […]
Przeczytaj

Skąd brać pomysły na posty? 3 metody, które sprawdzą się w każdej branży

Skoro tu jesteś, pewnie już wiesz, że bez porządnego contentu się nie obejdziesz. Przeczytałeś, że to prosta i efektywna strategia marketingu internetowego i musisz pisać tak, by chcieli czytać. Może myślisz: “co w tym trudnego, pisać posty na fejsa?”. Siadasz do biurka, pijesz kawę, otwierasz worda i… pustka. O czym ja w ogóle mam pisać? […]
Przeczytaj

Audyt marketingowy - dlaczego jest potrzebny?

Czemu masz tak niską sprzedaż? Na jakie elementy poświęcasz dużo czasu, a mimo to nie osiągasz spodziewanych rezultatów?  Dlaczego wydajesz tyle na reklamę, a ruch w sklepie zmniejsza się? Odpowiedzią na te wszystkie pytania jest… audyt marketingowy!  No dobra, ale co to jest ten audyt? Może już wyobrażasz sobie,  że do Twojej firmy wpada cała […]
Przeczytaj

Case Study

Leady w branży fotowoltaicznej

Problem Klienta: brak leadów z działań marketingowych

Działania:

  • zmiany na stronie internetowej
  • obsługa kampanii Meta Ads
  • obsługa marketingowa
  • realizacja materiałów foto-wideo
Dowiedz się więcej

Efekty w 3 miesiące

Problem Klienta: jeden kanał sprzedaży, nieefektywna strona internetowa

Działania:

  • landing page
  • obsługa kampanii reklamowych
  • obsługa marketingowa
  • realizacja materiałów foto-wideo
Dowiedz się więcej

Rebranding firmy sportowej

Problem Klienta: chęć odświeżenia wizerunku marki i dotarcie do młodszych odbiorców

Działania:

  • rebranding logo
  • obsługa marketingowa
  • obsługa kampanii reklamowych
  • realizacja wideo rolek
Dowiedz się więcej

Marketing po królewsku

Problem Klienta: chęć zbudowania silnej marki oraz zwiększenie ilości hotelowych rezerwacji, chaos szum komunikacyjny na prowadzonych kanałach social media

Działania:

  • stworzenie planu działań marketingowych
  • obsługa kampanii reklamowych
  • obsługa marketingowa
  • realizacja materiałów foto-wideo
Dowiedz się więcej